× ×





0
10


0
2024



× logo صفحه اصلی دسته بندی فیلم ها کشورها فیلم ها سریال ها انیمیشن پپشتیبانی آنلاین اینستاگرام ما ورود
logo
logo logo
logo

Interviews with Monster Girls 📺

مصاحبه با دختران هیولایی

2017

24 min رده سنی:رده TV-14 این برنامه‌ها برای کودکان زیر ۱۴ سال مناسب نیستند و خانواده‌ها این برنامه‌ها را برای آنها مجاز نمی‌دانند. گاهی ممکن است بعضی از صحنه‌ها برای کودکان زیر ۱۴ مناسب نباشند در این صورت از این رتبه‌بندی استفاده می‌شوند.


7.5/10




✔ خلاصه داستان: داستان در دنیایی رخ میده که در اون در کنار جمعیت زیاد انسان ها موجودات معدودی به نام «آجین»، یا همونطور که خودشون دوست دارن صدا زده بشن، «دِمی»، زندگی میکنند. این موجودات که نیمه انسان به حساب میان و نیمه دیگه شون از یکی از موجودات افسانه ای ساخته شده (از ومپایر و ساکیوبس {همون خانوم های اغواگری که توی دوجین هات میبینی. آره خطابم به تو ـه. منحرف!} گرفته تا دولاهان {مثل سلتی از انیمه دورارارا}) از قدیم و ندیم در این دنیا وجود داشتن. گرچه قدیم باهاشون عادلانه رفتار نمیشده و رابطه خوبی با جوامع انسان ها نداشتند. ولی حالا که همه چیز پیشرفت کرده اونها در کنار انسان ها زندگی میکنن و مدرسه میرن و حتی حقوق شهروندی ویژه خودشون رو هم دارن. تاکاهاشی تِتسو یه معلم زیسته که دست سرنوشت باعث شد توی یک سال با سه تا دمیِ دانش آموز سال اولی سر و کله بزنه و مراقبشون باشه و در حالی که کم کم در موردشون چیز های جدیدی یاد میگیره، دانش آموز ها هم بخاطر محبتی که از آقا معلم میبینن ممکنه بهش علاقه مند بشن؟!

100% (1 رای)

Interviews with Monster Girls 📺

مصاحبه با دختران هیولایی

  • 2017 /
  • 24 دقیقه /
  • زیرنویس چسبیده, کمدی, فانتزی,
✔ خلاصه داستان
  • 100%

داستان در دنیایی رخ میده که در اون در کنار جمعیت زیاد انسان ها موجودات معدودی به نام «آجین»، یا همونطور که خودشون دوست دارن صدا زده بشن، «دِمی»، زندگی میکنند. این موجودات که نیمه انسان به حساب میان و نیمه دیگه شون از یکی از موجودات افسانه ای ساخته شده (از ومپایر و ساکیوبس {همون خانوم های اغواگری که توی دوجین هات میبینی. آره خطابم به تو ـه. منحرف!} گرفته تا دولاهان {مثل سلتی از انیمه دورارارا}) از قدیم و ندیم در این دنیا وجود داشتن. گرچه قدیم باهاشون عادلانه رفتار نمیشده و رابطه خوبی با جوامع انسان ها نداشتند. ولی حالا که همه چیز پیشرفت کرده اونها در کنار انسان ها زندگی میکنن و مدرسه میرن و حتی حقوق شهروندی ویژه خودشون رو هم دارن. تاکاهاشی تِتسو یه معلم زیسته که دست سرنوشت باعث شد توی یک سال با سه تا دمیِ دانش آموز سال اولی سر و کله بزنه و مراقبشون باشه و در حالی که کم کم در موردشون چیز های جدیدی یاد میگیره، دانش آموز ها هم بخاطر محبتی که از آقا معلم میبینن ممکنه بهش علاقه مند بشن؟!

کشور: Japan,

رده سنی:رده TV-14 این برنامه‌ها برای کودکان زیر ۱۴ سال مناسب نیستند و خانواده‌ها این برنامه‌ها را برای آنها مجاز نمی‌دانند. گاهی ممکن است بعضی از صحنه‌ها برای کودکان زیر ۱۴ مناسب نباشند در این صورت از این رتبه‌بندی استفاده می‌شوند.

7.5/10

  • Minami Shinoda
    Minami Shinoda
  • Yoko Hikasa
    Yoko Hikasa
  • Kaede Hondo
    Kaede Hondo
  • Junichi Suwabe
    Junichi Suwabe
  • Shiina Natsukawa
    Shiina Natsukawa
  • Lynn
    Lynn
× توجه! در صورت عدم پخش بدون اینکه برنامه VLC را ببندید به مووی جوان برگردید و دوباره بر روی پخش کلیک کنید
× توجه! برای پخش فیلم برنامه VLC PLayer از اپ استور

× توجه! با کلیک برروی لیست پایین فصل و کیفیت را انتخاب کنید
فیلم های مرتبط