× ×





0
10


0
2024



× logo صفحه اصلی دسته بندی فیلم ها کشورها فیلم ها سریال ها انیمیشن پپشتیبانی آنلاین اینستاگرام ما ورود
logo
logo logo
logo

InuYasha 📺

اینویاشا

2000

24 min رده سنی:رده TV-14 این برنامه‌ها برای کودکان زیر ۱۴ سال مناسب نیستند و خانواده‌ها این برنامه‌ها را برای آنها مجاز نمی‌دانند. گاهی ممکن است بعضی از صحنه‌ها برای کودکان زیر ۱۴ مناسب نباشند در این صورت از این رتبه‌بندی استفاده می‌شوند.


8/10




✔ خلاصه داستان: داستان پيرامون ماجراهاي " اينوياشا" موجودي نيمه شيطاني در عصر فئودال ژاپن و " کاگومه هيگوراشي" دختري نوجوان از عصر مدرن پيش ميرود. کاگومه از طريق يک چاه که در نزديکي معبد محل زندگيشان قرار دارد وارد عصري از تاريخ ژاپن ميشود که مملو از شياطين و هيولاهايي است که همه براي قدرتمند تر شدن نياز به گوهري جادويي با عنوان " گوهر چهار روح (شيکان)" را دارند که پنجاه سال پيش ناپديد شده است. با ورود کاگومه به اين عصر مشخص ميشود که گوهر در بدن او بوده است. در اثر يک اشتباه گوهر به هزاران تکه خرد شده و در سرتاسر ژاپن پخش ميشود. کاگومه بايد با همراهي اينوياشا خرده هاي گوهر را دوباره جمع کند که در اين راه با دوستان و دشمنان مختلفي رو به رو ميشوند و ماجراهاي گوناگوني را پشت سر ميگذارند ..

100% (3 رای)

InuYasha 📺

اینویاشا

  • 2000 /
  • 24 دقیقه /
  • زیرنویس چسبیده, درام, اکشن, کمدی,
✔ خلاصه داستان
  • 100%

داستان پيرامون ماجراهاي " اينوياشا" موجودي نيمه شيطاني در عصر فئودال ژاپن و " کاگومه هيگوراشي" دختري نوجوان از عصر مدرن پيش ميرود. کاگومه از طريق يک چاه که در نزديکي معبد محل زندگيشان قرار دارد وارد عصري از تاريخ ژاپن ميشود که مملو از شياطين و هيولاهايي است که همه براي قدرتمند تر شدن نياز به گوهري جادويي با عنوان " گوهر چهار روح (شيکان)" را دارند که پنجاه سال پيش ناپديد شده است. با ورود کاگومه به اين عصر مشخص ميشود که گوهر در بدن او بوده است. در اثر يک اشتباه گوهر به هزاران تکه خرد شده و در سرتاسر ژاپن پخش ميشود. کاگومه بايد با همراهي اينوياشا خرده هاي گوهر را دوباره جمع کند که در اين راه با دوستان و دشمنان مختلفي رو به رو ميشوند و ماجراهاي گوناگوني را پشت سر ميگذارند ..

کشور: Japan,

رده سنی:رده TV-14 این برنامه‌ها برای کودکان زیر ۱۴ سال مناسب نیستند و خانواده‌ها این برنامه‌ها را برای آنها مجاز نمی‌دانند. گاهی ممکن است بعضی از صحنه‌ها برای کودکان زیر ۱۴ مناسب نباشند در این صورت از این رتبه‌بندی استفاده می‌شوند.

8/10

  • Kappei Yamaguchi
    Kappei Yamaguchi
  • Satsuki Yukino
    Satsuki Yukino
× توجه! در صورت عدم پخش بدون اینکه برنامه VLC را ببندید به مووی جوان برگردید و دوباره بر روی پخش کلیک کنید
× توجه! برای پخش فیلم برنامه VLC PLayer از اپ استور

× توجه! با کلیک برروی لیست پایین فصل و کیفیت را انتخاب کنید
فیلم های مرتبط