× ×





0
10


0
2024



× logo صفحه اصلی دسته بندی فیلم ها کشورها فیلم ها سریال ها انیمیشن پپشتیبانی آنلاین اینستاگرام ما ورود
logo
logo logo
logo

My Stepmom's Daughter Is My Ex 📺

دختر نامادری من سابق من است

2022

24 min رده سنی:رده TV-14 این برنامه‌ها برای کودکان زیر ۱۴ سال مناسب نیستند و خانواده‌ها این برنامه‌ها را برای آنها مجاز نمی‌دانند. گاهی ممکن است بعضی از صحنه‌ها برای کودکان زیر ۱۴ مناسب نباشند در این صورت از این رتبه‌بندی استفاده می‌شوند.


7.7/10




✔ خلاصه داستان: آه، دبیرستان. آیا جای بهتری برای شروع دوباره بعد از یک رابطه وحشتناک دوران راهنمایی وجود دارد؟ جواب منفی! اینطور نیست مگر اینکه سابق شما در همان مدرسه شما تحصیل کند و اکنون خواهر و برادر ناتنی شما باشد. چیزی که قرار بود پناهگاه آرامش باشد، جایی که بتوانم دیگر او را نبینم، به یک کابوس زنده تبدیل شده است! به هر کجا که نگاه می کنم، او را می بینم - در خانه، در مدرسه، در کلاسم. هیچ راه فراری نیست! او حتی ادعا می کند که او خواهر یا برادر بزرگتر است. او مثل جهنم است! اما من به او نمی بازم. بالاخره من برادر بزرگترم در این وضعیت جدید خانوادگی. درست است، ما اکنون خانواده هستیم. مهم نیست قبلا چقدر فکر می کردیم که همدیگر را دوست داریم، رنگ واقعی یکدیگر را دیدیم و متوجه شدیم که برای همدیگر ساخته نشده ایم. به همین دلیل است که اگرچه ممکن است به خاطر پدر و مادرمان یک خواهر و برادر رفیق را ادامه دهیم، اما همه چیز هرگز به حالت سابق بر نمی گردد.

75% (4 رای)

My Stepmom's Daughter Is My Ex 📺

دختر نامادری من سابق من است

  • 2022 /
  • 24 دقیقه /
  • زیرنویس چسبیده, درام, کمدی, عاشقانه❤️,
✔ خلاصه داستان
  • 75%

آه، دبیرستان. آیا جای بهتری برای شروع دوباره بعد از یک رابطه وحشتناک دوران راهنمایی وجود دارد؟ جواب منفی! اینطور نیست مگر اینکه سابق شما در همان مدرسه شما تحصیل کند و اکنون خواهر و برادر ناتنی شما باشد. چیزی که قرار بود پناهگاه آرامش باشد، جایی که بتوانم دیگر او را نبینم، به یک کابوس زنده تبدیل شده است! به هر کجا که نگاه می کنم، او را می بینم - در خانه، در مدرسه، در کلاسم. هیچ راه فراری نیست! او حتی ادعا می کند که او خواهر یا برادر بزرگتر است. او مثل جهنم است! اما من به او نمی بازم. بالاخره من برادر بزرگترم در این وضعیت جدید خانوادگی. درست است، ما اکنون خانواده هستیم. مهم نیست قبلا چقدر فکر می کردیم که همدیگر را دوست داریم، رنگ واقعی یکدیگر را دیدیم و متوجه شدیم که برای همدیگر ساخته نشده ایم. به همین دلیل است که اگرچه ممکن است به خاطر پدر و مادرمان یک خواهر و برادر رفیق را ادامه دهیم، اما همه چیز هرگز به حالت سابق بر نمی گردد.

کشور: Japan,

رده سنی:رده TV-14 این برنامه‌ها برای کودکان زیر ۱۴ سال مناسب نیستند و خانواده‌ها این برنامه‌ها را برای آنها مجاز نمی‌دانند. گاهی ممکن است بعضی از صحنه‌ها برای کودکان زیر ۱۴ مناسب نباشند در این صورت از این رتبه‌بندی استفاده می‌شوند.

7.7/10

  • Hiro Shimono
    Hiro Shimono
  • Rina Hidaka
    Rina Hidaka
  • Ikumi Hasegawa
    Ikumi Hasegawa
  • Nobuhiko Okamoto
    Nobuhiko Okamoto
  • Miyu Tomita
    Miyu Tomita
  • Kazuyuki Okitsu
    Kazuyuki Okitsu
  • Ai Kayano
    Ai Kayano
× توجه! در صورت عدم پخش بدون اینکه برنامه VLC را ببندید به مووی جوان برگردید و دوباره بر روی پخش کلیک کنید
× توجه! برای پخش فیلم برنامه VLC PLayer از اپ استور

× توجه! با کلیک برروی لیست پایین فصل و کیفیت را انتخاب کنید
فیلم های مرتبط