× ×





0
10


0
2024



× logo صفحه اصلی دسته بندی فیلم ها کشورها فیلم ها سریال ها انیمیشن پپشتیبانی آنلاین اینستاگرام ما ورود
logo
logo logo
logo

The Angel Next Door Spoils Me Rotten 📺

فرشته‌ی همسایه بغلی خیلی لوسم می‌کنه

2023

24 min رده سنی:رده TV-14 این برنامه‌ها برای کودکان زیر ۱۴ سال مناسب نیستند و خانواده‌ها این برنامه‌ها را برای آنها مجاز نمی‌دانند. گاهی ممکن است بعضی از صحنه‌ها برای کودکان زیر ۱۴ مناسب نباشند در این صورت از این رتبه‌بندی استفاده می‌شوند.


7.4/10




✔ خلاصه داستان: بعد از اینکه آمانه فوجومیا، با دادن تنها چترش به دختری که توی بارون نشسته بود، سرما می‌خوره، فقط انتظار داره که اون چترش رو برگردونه. هرچند، ماهیرو شینا، فرشته‌ی مدرسه‌ی آمانه و همسایه‌ش، درعوض خیلی بیشتر کمکش می‌کنه. به جای چتر، ماهیرو اصرار می‌کنه که با کمک به بهتر شدنش، لطفش رو جبران کنه. هرچند، اون از میدون جنگی که آپارتمان آمانه باشه، بی‌خبره. تنها کلمه‌ای که ماهیرو برای توصیف به هم ریختگی پیدا می‌کنه، «ناخوشایند»ـه. اما علی‌رغم توصیف غیرهمدلانه‌ش، شروع به کمک کردن به آمانه‌ی ناامید می‌کنه. داستان «فرشته‌ی همسایه بغلی خیلی لوسم می‌کنه» داستان آمانه رو دنبال می‌کنه که ماهیرو، با انجام کارهای روزمره مختلف، از تمیزکاری گرفته تا شام پختن، ازش مراقبت می‌کنه. کاری هست که اون فرشته نتونه انجام بده؟

85.714285714286% (14 رای)

The Angel Next Door Spoils Me Rotten 📺

فرشته‌ی همسایه بغلی خیلی لوسم می‌کنه

  • 2023 /
  • 24 دقیقه /
  • زیرنویس چسبیده, کمدی, عاشقانه❤️, 🆕سریال 2023,
✔ خلاصه داستان
  • 85.714285714286%

بعد از اینکه آمانه فوجومیا، با دادن تنها چترش به دختری که توی بارون نشسته بود، سرما می‌خوره، فقط انتظار داره که اون چترش رو برگردونه. هرچند، ماهیرو شینا، فرشته‌ی مدرسه‌ی آمانه و همسایه‌ش، درعوض خیلی بیشتر کمکش می‌کنه. به جای چتر، ماهیرو اصرار می‌کنه که با کمک به بهتر شدنش، لطفش رو جبران کنه. هرچند، اون از میدون جنگی که آپارتمان آمانه باشه، بی‌خبره. تنها کلمه‌ای که ماهیرو برای توصیف به هم ریختگی پیدا می‌کنه، «ناخوشایند»ـه. اما علی‌رغم توصیف غیرهمدلانه‌ش، شروع به کمک کردن به آمانه‌ی ناامید می‌کنه. داستان «فرشته‌ی همسایه بغلی خیلی لوسم می‌کنه» داستان آمانه رو دنبال می‌کنه که ماهیرو، با انجام کارهای روزمره مختلف، از تمیزکاری گرفته تا شام پختن، ازش مراقبت می‌کنه. کاری هست که اون فرشته نتونه انجام بده؟

کشور: Japan,

رده سنی:رده TV-14 این برنامه‌ها برای کودکان زیر ۱۴ سال مناسب نیستند و خانواده‌ها این برنامه‌ها را برای آنها مجاز نمی‌دانند. گاهی ممکن است بعضی از صحنه‌ها برای کودکان زیر ۱۴ مناسب نباشند در این صورت از این رتبه‌بندی استفاده می‌شوند.

7.4/10

  • Taito Ban
    Taito Ban
  • Manaka Iwami
    Manaka Iwami
  • Taku Yashiro
    Taku Yashiro
  • Haruka Shiraishi
    Haruka Shiraishi
× توجه! در صورت عدم پخش بدون اینکه برنامه VLC را ببندید به مووی جوان برگردید و دوباره بر روی پخش کلیک کنید
× توجه! برای پخش فیلم برنامه VLC PLayer از اپ استور

× توجه! با کلیک برروی لیست پایین فصل و کیفیت را انتخاب کنید
فیلم های مرتبط